CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.Tetamu Istimewa.

24 November 2008

Hidup tak selalu indah

Hidup ni memang tak selamanya bahagia kan? bila ujian sekali2 datang, rasa berat sangat. rasa tak berdaya nak handle masalah yang dihadapi. tapi bila fikir balik, semua tu sementara je. esok, lusa, akan datang, keadaan akan menjadi seperti biasa atau mungkin lebih baik. who knows... tapi dalam tempoh nak menanti saat-saat seperti sediakala, sangat mencabar dirasakan... mampukah aku atasinya? apa yang patut dilakukan? betulkah tindakan aku ni? bilakah keadaan akan stabil semula? ceria kembali?

Hanya pada Allah aku mengadu. mohon diberi kekuatan hadapi semua ni dan HIKMAH DARI YANG MAHA BERKUASA untuk hadapinya dengan bijaksana. bukan berdasarkan rasa hati semata. ya Allah, tolonglah aku. aku sedar hidup ini ada turun naiknya. mungkin sekarang roda kehidupanku untuk hari ni sedang ke bawah. taapi aku yakin, ia akan berputar dan naik ke atas semula...inshaAllah!

4 comments:

faridmw said...

salam..
allah membri ujian kepada kepada kita supaya kita ingt kepada dia.. tanpa ujian adakah kita akan mengingatinya...?

Cahaya Mata Kemuliaan Agama said...

yep...betul tu farid. ingat Allah ketika susah Allah suka. ingat Allah ketika senang lebih2 lagi Allah suka:)

nurislam.com said...

salam kak..bakpo kak?sedih ko loni?xpo,k.ain kan kuat..i'm sure u can handle it:)

Cahaya Mata Kemuliaan Agama said...

waalaikummussalam dik..sodih gok la. tapi ni ok doh. hehe. tq ye dik! aja2!

.I ♥ Khat.




Grab A Button