CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »



.Tetamu Istimewa.

25 July 2008

j.o.l

JOURNEY OF LIFE- MA'RUF CLUB 07/08

antara hasil teamwork yang paling kreatif and kemas:)

nak autograf saya ke? hehehe..ni sesi soal jawab kuiz sebelum ke checkpoint seterusnya daa..

dah sampai ke penghujung..penat dan lapar huhu...

alhamdulillah aku selamat mendaki huhu. kasut dah haus. takut tergelincir weh. sape nak sambut??!

di terowong ini ukhuwwah bersemi..ecece..

adik-adik 1st year yang bersemangat ikuti xpdc ni.

subhanallah....
menikmati jacker sebagai sarapan pagi sebelum xpdc...


Hmm..dari mana nak mula ye? Oklah, ahad lepas aku join ma’ruf club-ekspedisi ke sungai pisang atau nama formalnya JOURNEY OF LIFE. Aku jadi comiti. Jaga checkpoint je. Tapi jadi komiti ke, peserta ke, sama je! Semua penat! Huhu. Ni sebenarnya 1st time aku pergi sungai ni selama hampir 4 tahun bermukim di sini hehe. Best! Paling suka sebab dapat hayati keindahan alam ciptaanNYA. Damai hati. Tenang fikiran. Hilang seketika segala kekusutan!

1 comment:

Anonymous said...

salam ziarah kembali...

wah... gambarnya ke sungai pisang tuh, menampakkan keseronokkan depa semua.

ana perasan kumpulan antum, masa ternampak sahabat muslimin yang ana kenai. oo.. ada kem rupanya...


.I ♥ Khat.





Grab A Button