CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

.Tetamu Istimewa.

03 March 2008

Dicelah kesibukan AKADEMIK dan PRU12




Agak lama saya tak mencoretkan sesuatu tentang diri.. bila laptop tiada, nak type dekat lab pun malas dan serba salah. Sebabnya memikirkan mungkin ada student lain yg lebih memerlukan pc tersebut untuk membuat pekara yang lebih urgent daripada saya…

Alhamdulillah, laptop yg abah pos dari kampung selamat sampai. Nak pulang mengambil laptop, mak tak bagi. Kata mak mengabehkan bogheh jo… iyolah mak. Eden mintak tolong abah pos kan dah… arigato gozaimas abah..

Pada hari kelahran saya yang dah 2 bulan berlalu, pelik2 hadiah yang saya terima. Bukanlah benda tu benda yang luar biasa, tapi saya yang tak biasa menerima benda2 seumpama itu.. sahabat2 ada yang bagi very colourful butterfly, very cute teddy bear, chocolate bar, sebiji pasu yang tertanam ‘magic bean’ di dalamnya… saya sangat teruja menjaganya. Saya namakannya BE MY FRIEND TREE. Sahabat saya berharap agar saya akan menjadi kawannya sampai bila-bila.. insya Allah u.. i harap hubungan kita berpanjangan..

Tak pernah terlintas di fikiran saya yang sahabat2 akan memberikan hadiah seumpama itu.. saya ingatkan mereka hanyalah wish dan terus mendoakan sayaJ biasanya orang akan menghadiahkan buku, diary, maklumlah, dah makin meningkat usia dan umurpun dah makin pendek. Apapun, terima kasih sahabat2… soalhati sangat sukakan hadiah2 tu. Rasa sayang sangat.. sayang awak juga.. hehe.. dan hadiah paling bermakna yang saya terima ialah apabila doa sahabat2 terus mengiringi perjalanan hidup saya di bumi Allah yang penuh dugaan ini..

.I ♥ Khat.





Grab A Button